Studiedag.............!

Hej !
Nu sitter man och nördar sig i facebook ! yeeaaah :D
Idag blir det typ inget !
Har haft studiedag !
Har mest chillat bara ! ♥
Tänkte ta ett dop i poolen sen inget att göra elr kanske ! :)
Sen ikväll blir det ridning !
Vet inte vad vi ska göra elr vem jag ska ha :(
Jag är på topp 1 humör ! ♥
Någon som vill komma och bada med mig elr ? :D
Hoppas det ::::DDDD
Nu blir det nog att äta lite godis och dricka litta coca cola :D MUMS ! :)
Ha det bäst ! :)
♥ Här kommer en fin bild på finaste Louise Horvath och fina Ponkie ! ♥R.I.P
FINASTE ! R.I.P 25 april lämnade du mig :(♥
Saknar dig mer än något annat !♥
Fattar fortfarande inte att det var just du som lämnade vår jord !♥
Du är och konmer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig !♥
Du är hela mitt hjärta och du kommer alltid att finnas där för en !♥
Jag älskar dig obeskrivligt mycket och det kommer jag alltid att göra !♥
Det är många hästar som jag älskar men dom kommer aldrig slå dig !♥
Du var mitt liv och hela mitt hjärta !♥
Jag älskade din personlighet och det kommer jag göra förevigt ! :'(♥
Jag kommer aldrig att sluta tänka på dig !♥
SAKNAR DIG♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Han lämnade 26 april

2011-06-25 @ 14:47:05
Postat av: Saknar dig <3

ja men jag skrev fel

2011-07-07 @ 08:49:37
URL: http://mollllymarria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0