Kväll.....!


Hej hopp !
Imorse blev det skola som vanligt !
Tråkig skoldag :(
Efter skolan blev det dom bästa :) Löööve !
När vi kom hem så väntade och vänrade och väntade tills mamma börja laga vofflor !
Gööööttt ! :DD
Vi åt vofflorna sen klädde ja om till ridkläder och då blev det stallet :::DD
Jag fick en häst som jag INTE gillar ! :(
Lina tvingade mig att rida han :'(
Nalle !
Gick bra i slutet men i början var jag osäker och då gick det inte som det skulle !
MEEEN.........Jag ramlade inte av :P
Sen gav vi alla pållar hö ! :DD
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här :::::DDDDD
Nu blir det äta kvällsmat ! MUMS ! :::PPP
Sen blir det nog lite tv för min del och sen blir det att krypa in i min sköna och varma säng ! :DDDD
Ha det gött ! ;D
Så hörs vi imorn ! (morgonen och kvällen !)
Och en liten sak !
Jag har blivit tsm med någon !
Konstigt ?
Men skriver mer om det imorgon !
Godnatt :)♥
Den här lilla filuren blir det nog imorgon om hon inte har feber fortfarande ! ):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0